Tengku Sarah
blogviews
Meet me!
Kamsamida^^


FacebookTwitterInstagram
Admin!
Anneyong^^


 photo 6fb96f8f-514c-4f82-a9b4-8d23706600c2_zps730761df.jpg
*TENGKU SARAH A'AISHAH TENGKU IBRAHIM
*23 September
*Kubang Kerian, Kelantan Malaysia
*Easy Going and outgoing person
Bloggers!
Saranghaeyo^^


Chatters!
Hye



Background^^!
Sila pilih

Background #1 Background #2 Background #3
Template By : Rana
Basecode : Ayesha
Help : C U T E
Owner & RE-edit : Tengku Sarah
Gopeng RECO adventure PART 2
Sunday, April 28, 2013 | 4/28/2013 09:00:00 PM |

Hai semua. Bertemu kita kembali dalammmmmmm blog sayeee. *eh eh macam jadi pengacara pulakkk..dalam blog je punn..Aku sebenarnya tak minat sangat menaip ni..apatah lagi menulis..Disebabkan aku ingin mengabadikan semua kenangan2 supaya tak terluput dek masa,(cewahhh ayat)..so, aku luangkan masa sedikit untuk share & story morry kat korang semua. okayhhhh, berbalik pada tajuk kiteeee, kali ni aku nak share kat korang pasal aktiviti dengan pengalaman masa aku dekat Gopeng Rainforest Resort ni(GRR).

Aktiviti kitorang agak banyak dan agak adventure jugak. Nama lagi ecotourism punya tempat kan, biasa lah aktiviti2 macam tu..Masa kitorang (aku & classmates lahhh) sampai, rehat2 kejap pastu cop2 bilik mane nak duduk...petang tu dalam pukul 2.30 ptg bermulalah aktiviti gue yang pertama. *eh eh kitorang.hee maap,ter- excited pulokss..WHITE-WATER RAFTING.........pernah kah kalian dengar aktiviti ni? Main benda alah ni sangat2 seronokkkk,aku agak jakun sebab 1st time try kan...kikiki. Taknak taip panjang2 nanti korang boring..so, moh ler kita tengok gambooooo.ZASSSSSSSS


 Ria ngan Peilee sempat posing lagi.best yaww

 brekkkk brekkk.masuk dalam air dah:P
 oppss..yang ni bukan classmates aku lah.ni mat salleh yang turut sama buat aktiviti ni time tu.aku suka yang berkaca mata hitam tu.hihi
 okay,muka tona muka takut masuk air.haha
 gedebushhhh.semua dah basahhh..:D

tadaaaa.bergambar sebelum meneruskan perjalanan balik:D

Korang yang tak pernah try main water rafting ni digalakkan untuk mencuba. Bukan ape nak habaq hang, memang enjoy tau tak..Kalau korang taknak main kat sini pun takpe,banyak tempat lagi macam kat SEDIM ke,tu pun salah satu tempat ecotourism. Kitorang banyak lagi buat aktiviti macam malam tu lepas water rafting ni, lebih kurang pukul 9 malam, ade nightwalk...keesokan harinya ade caving dengan jungle trekking, best sangat.nanti aku bagi korang layan gambar2 la eh....maleh nak menaip panjang2 lagi. 

Sebagai mukkadimah gambar, Gua kitorang menjelajah ialah GUA KANDU:)

sebelum masuk, wajib bergambar dulu:D
 


 Dalam gua.




 Lecturer kitorang, en Firdaus sedang menuruni bukit.*eh bukit ke.


okay, ni last pic sebelum kitorang keluar gua ni.nampak tak ade batu ala2 orang yang sedang duduk tu?menurut cerita dulu2, tu dipanggil sumpahan..sape yang buat?Sang Kelembai...serammm..kalau anda2 semua nak merasai sendiri macam mane pengalaman kat dalam gua..try caving k:)

So, jungle trekking ngan night walk tu normal aktiviti la kan..Sebab tu lah aku tak upload...Sekian saje entry kali ni...next time aku akan upload kisah di KELLY's CASTLE pulak...xoxo.tata




 photo 6f80631b3e854accd1ec2b89006d6148_zpsbc75d54a.png Terima kasih. Adiossss