Tengku Sarah
blogviews
Meet me!
Kamsamida^^


FacebookTwitterInstagram
Admin!
Anneyong^^


 photo 6fb96f8f-514c-4f82-a9b4-8d23706600c2_zps730761df.jpg
*TENGKU SARAH A'AISHAH TENGKU IBRAHIM
*23 September
*Kubang Kerian, Kelantan Malaysia
*Easy Going and outgoing person
Bloggers!
Saranghaeyo^^


Chatters!
Hye



Background^^!
Sila pilih

Background #1 Background #2 Background #3
Template By : Rana
Basecode : Ayesha
Help : C U T E
Owner & RE-edit : Tengku Sarah
Kelly's Castle, PERAK
Tuesday, April 30, 2013 | 4/30/2013 02:00:00 AM |

wassup wassup wassup...hi korang. ce bace entry post kat atas,erm erm....K.E.L.L.Y's C.A.S.T.L.E....oh yeahhhh pandainyeeee anak2 mak ni mengeja..maap2 aku taknak melencong dr tajuk asal dah.maaaaappp.
Berbalik pada tajuk post ni...yee! aku dah melawat Kelly's Castle..bagi sesape yang tak pernah datang lagi ke castle ni, meh2 aku story sikit ape ade kat dalam istanaaaaa ni,,,

Macam biasee,sebagai mukadimmah..ayuhhh kita layan gambar dibawahhh"

 istana dari jarak jauh....nampak seram kan. 

 Selalunya sebelum masuk, bergambar depan castle ni dulu:D

 angle dari bawah:)

 salah satu bilik yang terdapat dalam castle ni..aku lupe yang ni bilik anak dia ke atau Kelly sendiri sebab lebih kurang aje biliknye.agak besar... Bilik anak Kelly (sorang pompuan & sorang lelaki) ada tangga rahsia tau.Boleh keluar terus dari castle ni. erk2 takmo panjang2 cite..korang kena datang melawat:D


 Pic ni diambil dari tingkat paling atas sekali.


Koridor dalam castle..seram okay,kalau korang tengok description kat papan tanda, koridor ni dipanggil Koridor Berhantuu..uuuuuuuuuuuuuuu.oit udah2 ler muncungnye mulut tu.kikiki

kalau diikutkan, berlambak lagi gambar,..tapi takkan nak letak semua kan..ni je gambar tanpa pic akuuu dan rakan rakan...Aku pergi melawat castle ni masa otw balik dari Gopeng tu.ingat lagi tak kisah Gopeng?haa lepas tu lah kitorang gerak sini.Dekat je pun..tak sampai setengah jam. Kalau korang nak khatam Kelly's castle ni pun tak sampai setengah hari.kejap aje.So, cuba2 lah singgah disini kalau anda minat sejarah2 ni.heee* aku tak minat pun main hentam je singgah.nak rasa pengalaman kan.

woot woot...sebagai penutup..alkisahnye mase aku selongkar pic2,,maka terjumpe lah pic kawen ni...ade orang buat wedding background kat Kelly's castle..sangat2 cantik! okeyh..takmo lebih2 nanti aku pulak yang berangan.gahaaa..

Sekian saje entry kali ni...jumpe lagi.xoxo.publish!





 photo 6f80631b3e854accd1ec2b89006d6148_zpsbc75d54a.png Terima kasih. Adiossss